WARUNKI

1. Zakres

1.1 Poniższe Ogólne Warunki Handlowe (zwane dalej „OWU”) firmy UMAXO GmbH (zwanej dalej „Sprzedawcą”) mają zastosowanie do wszystkich umów na dostawę towarów zawartych przez konsumenta lub przedsiębiorcę (zwanego dalej „Klientem”) ze Sprzedawcą w odniesieniu do towarów prezentowanych przez Sprzedawcę w jego sklepie internetowym.

1.2 Dla celów niniejszego Regulaminu konsument jest każdą osobę fizyczną, która dokonuje czynności prawnej w celu w przeważającej mierze ani nie prowadzą działalności handlowej, ani nie prowadzą działalności zawodowej na własny rachunek można im przypisać.

1.3 Przedsiębiorcą w rozumieniu niniejszych OWU jest: osoba fizyczna, prawna lub osoba posiadająca zdolność do czynności prawnych Spółka osobowa, która dokonując czynności prawnej, jest w trakcie wykonywania działalność zawodowa prowadzona w celach komercyjnych lub na własny rachunek.

1.4 Przedsiębiorców stosuje się, co następuje: OWU również dla przyszłych relacji biznesowych, bez konieczności ponownego odwoływania się do nich należałoby wskazać. Jeżeli przedsiębiorca stosuje sprzeczne lub uzupełniające Ogólnych Warunków Handlowych, ich ważność zostaje niniejszym odrzucona; oni stają się częścią umowy tylko wtedy, gdy sprzedawca wyraźnie zgodzi się na Uzgodniony.

2. Strona umowy, zawarcie umowy

2.1 Umowa sprzedaży zawierana jest ze sprzedawcą.

2.1 Informacje dostępne w sklepie internetowym Sprzedawcy Opisy produktów nie stanowią wiążącej oferty ze strony sprzedającego, ale służą do złożenia wiążącej oferty przez klienta.

2.2 Klient może zamówić ofertę za pośrednictwem Formularz zamówienia online zintegrowany ze sklepem internetowym Sprzedawcy. W takim przypadku klient, po wprowadzeniu wybranego towaru do wirtualnego koszyka i przeszedł przez elektroniczny proces składania zamówienia, Kliknięcie przycisku kończącego proces składania zamówienia jest legalne Wiążąca oferta zawarcia umowy w odniesieniu do towarów znajdujących się w koszyku Od.

2.3 Sprzedawca może przyjąć ofertę przyjmować klientów w ciągu pięciu dni,

  • poprzez przesłanie Klientowi pisemnego potwierdzenia zamówienia lub potwierdzenia zamówienia w formie tekstowej (faks lub e-mail), przy czym decydujące znaczenie w tym zakresie ma otrzymanie przez Klienta potwierdzenia zamówienia, lub
  • poprzez dostarczenie zamówionego towaru klientowi, przy czym decydujące znaczenie ma w tym zakresie odbiór towaru przez klienta

Jeśli jest więcej niż jeden z wyżej wymienionych alternatyw, umowa zostaje zawarta w momencie, gdy w którym jedna z powyższych alternatyw występuje jako pierwsza. Termin nadsyłania Przyjęcie oferty rozpoczyna się następnego dnia po wysłaniu oferty przez i kończy się z końcem piątego dnia, który opiera się na Wysyłka oferty nastąpi później. W przypadku przyjęcia przez sprzedawcę oferty Klienta, Niewywiązanie się z tego obowiązku w wyżej wymienionym terminie uznaje się za odrzucenie oferty w związku z tym, że klient nie jest już związany swoim oświadczeniem woli.

2.4W przypadku wyboru metody płatności „PayPal Express” przetwarzanie płatności odbywa się za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg (zwanego dalej: „PayPal”), z zastrzeżeniem Warunków korzystania z systemu PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full lub – jeśli klient nie posiada konta PayPal – na warunkach płatności bez konta PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full. Jeśli klient wybierze „PayPal Express” jako metodę płatności podczas procesu składania zamówienia online, składa również zlecenie płatnicze do PayPal, klikając przycisk, który kończy proces zamówienia. W takim przypadku Sprzedawca deklaruje przyjęcie oferty Klienta w momencie rozpoczęcia przez Klienta procesu płatności poprzez kliknięcie przycisku kończącego proces składania zamówienia.

2.5 Składając ofertę za pośrednictwem formularza zamówienia online Sprzedawcy, tekst umowy zostanie wydrukowany zgodnie z zawarcia umowy przechowywanej przez sprzedawcę i wysłanej do klienta po wysłaniu których zamówienie jest wysyłane w formie tekstowej (np. e-mail, faks lub list). Kolejnym Tekst umowy nie będzie udostępniany przez sprzedawcę. Jeśli Klient musi założyć konto użytkownika w Sklepie Internetowym Sprzedającego, dane zamówienia zostaną wyświetlone na stronie internetowej Sprzedawcy. Sprzedawcy i mogą być dostępne dla Klienta za pośrednictwem chronionego hasłem konta użytkownika Klienta. można uzyskać do nich bezpłatny dostęp, podając odpowiednie dane logowania.

2.6 Przed wiążącym przedłożeniem Składając zamówienie za pośrednictwem internetowego formularza zamówienia Sprzedawcy, Klient może możliwe błędy wprowadzania danych wynikające z uważnego czytania informacji na ekranie. wyświetlane informacje. Skuteczny środek techniczny lepsze wykrywanie błędów wejściowych, funkcja powiększania przeglądarka, za pomocą której można powiększyć wyświetlacz na ekranie Staje się. Klient może wprowadzić swoje wpisy w ramach elektronicznego Proces zamawiania tak długo, jak to możliwe za pomocą zwykłych funkcji klawiatury i myszy dopóki nie kliknie przycisku, który zakończy proces zamówienia.

2.7 Do zawarcia umowy obowiązują następujące postanowienia: dostępny jest tylko język niemiecki.

2.8 Realizacja zamówienia i Kontakt odbywa się zazwyczaj za pośrednictwem poczty elektronicznej i jest zautomatyzowany Realizacja zamówienia. Klient musi upewnić się, że podane przez niego informacje adres e-mail podany podczas realizacji zamówienia jest poprawny, tak aby w ramach Z tego adresu można odbierać wiadomości e-mail wysyłane przez Sprzedawcę. W szczególności, korzystając z filtrów SPAM, klient musi zapewnić: wszystkie osoby wyznaczone przez Sprzedawcę lub przez Sprzedawcę do realizacji zamówienia wiadomości e-mail wysyłane do osób trzecich.

3. Prawo do odstąpienia od umowy

3.1 Co do zasady konsumenci mają prawo do Prawo do odstąpienia od umowy.

3.2 Więcej informacji na temat Prawo do odstąpienia od umowy wynika z polityki odstąpienia od umowy sprzedawcy.

4. Ceny i warunki płatności

4.1 W zakresie, w jakim Opis produktu Sprzedawcy nie wskazuje inaczej, jest to ceny podane w cenach całkowitych, które podlegają ustawowemu podatkowi od wartości dodanej. zawierać. Wszelkie dodatkowe koszty dostawy i wysyłki zostaną naliczone. oddzielnie podane w odpowiednim opisie produktu.

4.2 W przypadku dostaw do krajów zewnętrznych Unii Europejskiej może ponieść dodatkowe koszty w indywidualnych przypadkach, które mogą zostać poniesione przez Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, a które ponosi Klient. Należą do nich: Na przykład koszty transferu środków pieniężnych przez instytucje kredytowe (np. opłaty transferowe, opłaty kursowe) lub należności celne przywozowe lub Podatki (np. cła). Koszty takie mogą być ponoszone w związku z przekazywaniem środków pieniężnych. nawet jeśli dostawa nie jest realizowana do kraju spoza Unii Europejskiej, ale klient otrzymuje płatność z kraju spoza Unii Europejskiej, Unii Europejskiej.

4.3 Opcjami płatności będą Klientowi w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.

4.4 Czy zaliczka jest płatna przelewem bankowym Płatność jest wymagalna natychmiast po zawarciu umowy, pod warunkiem że strony nie uzgodniły późniejszego terminu płatności.

4.5Jeśli płatność jest dokonywana przy użyciu metody płatności oferowanej przez PayPal, przetwarzanie płatności odbywa się za pośrednictwem dostawcy usług płatniczych PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luksemburg (dalej: „PayPal”), z zastrzeżeniem Warunków korzystania z systemu PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/useragreement-full lub – jeśli klient nie posiada konta PayPal – na warunkach płatności bez konta PayPal, dostępnych pod adresem https://www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacywax-full.

5. Warunki dostawy i wysyłki

5.1 Oprócz podanych Do cen produktów doliczane są koszty wysyłki. Więcej informacji na temat poziomu Koszty wysyłki można znaleźć w ofertach.

5.2 Towar zostanie dostarczony w dniu na adres dostawy wskazany przez klienta, chyba że nic nie uzgodniono inaczej.

5.3 W trakcie przetwarzania transakcji, adres dostawy podany w procesie realizacji zamówienia przez Sprzedawcę autorytatywny. Odchodząc od tego, przy wyborze metody płatności PayPal, Adres dostawy klienta przechowywany w systemie PayPal w momencie płatności autorytatywny.

5.4 Jeżeli Przewoźnik prześle Zwrócony towar do Sprzedawcy, ponieważ dostawa do Klienta nie jest możliwa. było możliwe, klient poniesie koszty nieudanej wysyłki. Dotyczy to nie, jeżeli klient jest świadomy okoliczności, która doprowadziła do niemożności dostawy nie ponosi odpowiedzialności lub, jeżeli jest czasowo zaangażowany w przyjęcie oferowanej usługi, chyba że sprzedawca udzieli mu zapowiedział wykonanie z rozsądnym wyprzedzeniem. Co więcej, dotyczy to w odniesieniu do kosztu wysyłki do klienta, jeżeli klient skutecznie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy. Poniższe zasady dotyczą kosztów zwrotu w przypadku Skorzystanie przez klienta z prawa do odstąpienia od umowy zgodnie z polityką odstąpienia od umowy sprzedającego w tym zakresie.

5.5 Odbiór odbywa się ze względów logistycznych. przyczyny nie są możliwe.

6. Zastrzeżenie własności

6.1 W przypadku dokonania przez Sprzedawcę przedpłaty, Do czasu uiszczenia należnej ceny zakupu w całości zastrzega sobie prawo do własność dostarczonego towaru.

6.2 Ponadto przedsiębiorcy mają zastosowanie: Sprzedający zachowuje prawo własności towaru do momentu jego zakończenia uregulowanie wszelkich należności wynikających z bieżącej relacji biznesowej. Ten Klient może odsprzedać towar zastrzeżony w ramach zwykłej działalności gospodarczej; Wszelkie należności wynikające z tej odsprzedaży ponosi Klient: niezależnie od jakiegokolwiek połączenia lub zmieszania towaru zastrzeżonego z nowa pozycja – w wysokości kwoty faktury dla sprzedającego z góry, a Sprzedający akceptuje tę cesję. Klient pozostaje odpowiedzialny za odbiór reklamacje, ale sprzedawca może również sam zgłaszać roszczenia. o ile klient nie wywiązuje się ze swoich zobowiązań płatniczych.

7. Odpowiedzialność za wady (rękojmia)

7.1 Jeżeli zakupiony przedmiot jest wadliwy, obowiązują następujące postanowienia: O ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej poniżej, postanowienia Odpowiedzialność za wady.

7.2 W odniesieniu do konsumentów obowiązują następujące zasady: Klient towar dostarczony z widocznymi uszkodzeniami transportowymi złożyć reklamację u doręczyciela i poinformować o tym sprzedawcę. Pochodzi Jeśli klient nie zastosuje się do tego, nie będzie to miało wpływu na jego prawnych lub umownych roszczeń z tytułu wad.

7.3 W odniesieniu do przedsiębiorców obowiązuje następująca zasada: Ryzyko przypadkowa śmierć i przypadkowe pogorszenie trafia do klienta z chwilą wydania przez sprzedawcę towaru przewoźnikowi, przewoźnikowi lub w inny sposób doręczone osobie lub instytucji wyznaczonej do celów wysyłki Ma. Wśród sprzedawców obowiązuje procedura kontroli i kontroli opisana w § 377 niemieckiego kodeksu handlowego (HGB). Obowiązek zawiadomienia. Jeżeli klient nie dokona zawiadomienia w nim określonego, towar uważa się za chyba że wada jest wadą wynikającą z dochodzenia nie można było zidentyfikować. Nie dotyczy to sytuacji, gdy sprzedawca podstępnie zataił wadę.

8. Realizacja kuponów promocyjnych

8.1 Vouchery wystawione przez Sprzedawcę w W ramach promocji z określonym okresem ważności, bezpłatnie i których klient nie może zakupić (zwane dalej „kuponami promocyjnymi”) można nabyć wyłącznie w sklepie internetowym sprzedającego i może zostać zrealizowany tylko w określonym terminie.

8.2 Kupony promocyjne mogą być wydawane wyłącznie przez Konsumentów.

8.3 Produkty Poszczególne mogą być Promocja kuponowa może zostać wyłączona, jeśli istnieje odpowiednia ograniczenia treści bonu promocyjnego.

8.4 Kupony promocyjne mogą być wystawione tylko przed zakończenie procesu zamówienia. Późniejsze kompensowanie nie jest możliwe.

8.5 Składając zamówienie, możesz również Można zrealizować kilka kuponów promocyjnych.

8.6 Wartość towaru musi być co najmniej równa kwoty bonu promocyjnego. Wszelkie pozostałe saldo zostanie odjęte od Sprzedający nie otrzymał zwrotu pieniędzy.

8.7 Czy wartość bonu promocyjnego jest wystarczająca? na pokrycie zamówienia, może zostać wykorzystany do zapłaty jeden z pozostałych sposobów płatności oferowanych przez Sprzedawcę. być wybranym.

8.8 Saldo kuponu promocyjnego nie będą wypłacane w gotówce ani nie będą wypłacane odsetki.

8.9 Bon promocyjny nie będzie zwrot pieniędzy, jeśli klient wykorzystał całość lub część vouchera zwrócił towar zapłacony w ramach ustawowego prawa do odstąpienia od umowy.

8.10 Bon promocyjny jest zbywalny. Sprzedający może, ze skutkiem zwalniającym, odpowiedniemu właścicielowi, który Bon promocyjny w sklepie internetowym Sprzedawcy. Dotyczy to jeżeli sprzedawca posiada wiedzę lub rażące niedbalstwo nie zna niekwalifikowalności, niezdolności do czynności prawnych lub braku upoważniona reprezentacja danego właściciela.

9. Prawo właściwe

9.1 Dla wszystkich stosunków prawnych stosuje się prawo Republiki Federalnej Niemiec z wyłączeniem Przepisy dotyczące międzynarodowego zakupu ruchomości. W przypadku konsumentów obowiązują następujące zasady: wyboru prawa tylko w zakresie, w jakim ochrona przyznana na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisy prawa państwa, w którym konsument jest przyzwyczajony zostaje cofnięta.

10. Alternatywne metody rozwiązywania sporów

10.1 Komisja Europejska udostępnia platformę do internetowego rozstrzygania sporów pod następującym linkiem: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Ta platforma służy jako punkt kontaktowy w zakresie pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających Internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, których stroną jest konsument jest.

10.2 Sprzedawca jest zobowiązany do uczestniczenia w postępowania w sprawie rozstrzygania sporów przed konsumencką komisją arbitrażową. zaangażowane ani gotowe.

11. Postanowienia końcowe

11.1 Jeżeli Klient jest kupcem w rozumieniu niemieckiego kodeksu handlowego, osobą prawną prawa publicznego lub publiczno-prawnym majątkiem odrębnym, wyłącznym miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między Sprzedawcą a Klientem jest siedziba Sprzedawcy.

Polityka odstąpienia od umowy i formularz odstąpienia od umowy

Konsumentom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami, zgodnie z którymi konsumentem jest każda osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej w celach, których nie można w przeważającej mierze przypisać jej działalności gospodarczej lub zawodowej na własny rachunek:

A. Anulowanie rezerwacji

Wycofanie

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie czternastu dni bez podania przyczyny.

Termin odstąpienia od umowy wynosi czternaście dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, która nie jest przewoźnikiem, weszła w posiadanie ostatniego towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (do wiadomości: Andrei Sergeev, UMAXO GmbH, In der Loh 20, 40668 Meerbusch, Niemcy, E-Mail: info@umaxo.de) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). W tym celu można skorzystać z załączonego przykładowego formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślą Państwo powiadomienie o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z faktu, że wybrali Państwo sposób dostarczenia inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), bez zbędnej zwłoki, a najpóźniej w terminie czternastu dni od dnia, w którym otrzymaliśmy powiadomienie o odstąpieniu od niniejszej umowy. Do zwrotu płatności użyjemy tych samych środków płatniczych, które zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie uzgodniono z Państwem inaczej; W żadnym wypadku nie zostaniesz obciążony żadnymi opłatami w wyniku tej spłaty. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru z powrotem lub do czasu dostarczenia przez Ciebie dowodu zwrotu towaru, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Muszą Państwo zwrócić lub przekazać nam towar bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli wyślesz towar przed upływem terminu czternastu dni.

Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Za utratę wartości towarów należy zapłacić tylko wtedy, gdy utrata wartości wynika z obchodzenia się z towarem, które nie jest konieczne do sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Wyłączenie lub przedwczesne wygaśnięcie prawa do odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do umów dostawy towarów, które nie są prefabrykowane i których produkcja jest decydująca o indywidualnym wyborze lub ustaleniu przez konsumenta lub które są wyraźnie dostosowane do osobistych potrzeb konsumenta.

B. Formularz odstąpienia od umowy

Jeśli chcesz odstąpić od umowy, wypełnij ten formularz i odeślij go.

Przy

Do wiadomości: Andriej Siergiejew

UMAXO Sp. z o.o.

In der Loh 20

40668 Meerbusch

Niemcy
E-mail: info@umaxo.de

Ja/my(*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od zawartej przeze mnie/nas (*) umowy zakupu następujących towarów (*)/świadczenia następującej usługi (*)

_______________________________________________________

_______________________________________________________

Zamówione w dniu (*) ____________ / otrzymane w dniu (*) __________________

________________________________________________________
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

________________________________________________________
Adres konsumenta(-ów)

________________________________________________________
Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku zgłoszenia w formie papierowej)

_________________________
Data

(*) Niepotrzebne skreślić